Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου

  Απολογισμός Σαββατοκύριακου . Αυτό που έκανα , δεν το λές δίαιτα . Ούτε κάν διατροφή . Το λές .... κατασΤροφή . Το απόγευμα του Σαββάτου εφαγα το υπόλοιπο της παραγγελίας . Τα τρία τέταρτα που λέγαμε ; Α αν γειά σου . Και να σου και το Σαββατόβραδο .

    Το σαββατόβραδο είναι μια πονεμενη ιστορια . Ανέκαθεν εγω δεν ήμουν ποτέ το αγορι των γκλάμπς . Πάντα απέχθεια είχα στους δυνατούς ήχους στο στριμοξιδι και στην ορθοστασία . Απο 17-18 χρονο θυμάμαι μου αρεσε το θέατρο (θρησκεία για εμενα ) και μετα και μετα σε μπαρακια με ψγμενες μουσικές , ή χώρους με Lives (από τζάζ σκινες , ή συναυλιες στο μέγαρο μεχρι ρεμπετακιδα )απο φίλους και δασκάλους μου (στο σαξόφωνο στην κιθάρα , στα φωνητικά , στην τζάζ στην κλασσική στο ούτι ,στον τζουρά κλπ ) που έπαιζαν εκει  . Ναι . Εκανα απο 8 χρονο σπουδες μουσικης , μεχρι και σημερα , σε ότι οργανο και ειδος μουσικης μπορεις να φαντασθεις . Τελος παντων .  Γενικα λοιπον οι φιλίες μου δεν ηταν ποτε πολλές . Ειχα τρείς κολλητούς και 5-6 φιλους φιλες που βγαίναμε που έιχαν τις ιδιες λογικές με εμενα . Οσο ήμασταν στα 20 και στα 30 ήμασταν καλα . Με το που πατήσαμε 35 εξαφανίστηκαν ολοι . Αλλος , μπήκε κάτω απο τα φουστάνια της γυναίκας του , αλλος αγχωθηκε με τα εξοδα και δεν επιτρέπει στον εαυτο του ουτε μια ώρα ρεπο με φιλους , αλλος άφησε την γυναίκα του να τον σταματήσει απο τους φιλους του γιατι αυτη φοβόταν πως θα τον παρασύρουν στην ... κολασμένη ζωή του εργένη κλπ .

     Ειναι περίεργη φαση , αυτη των 40 . Συνειδητοποιείς ποσο ψευτικες ειναι οι ανθρωπινες σχέσεις . Πόσο τα " Θα σε αγαπω για πάντα " των γυναικών και τα κολιτιλικια των ανδρών , γεννιόνται μόνο απο τον φόβο τους να μην μείνουν μόνοι . Οταν νομίζουν πως πέτυχαν κατι αλλο στην ζωή τους , εξαφανίζονται . Και είναι τόσο θλιβερό , να βλέπεις πως μεταμορφώνονται οι παλιοι σου φίλοι είτε σε κατοικίδιο της γυναίκας τους χωρις προσωπική γνώμη και ζωή  είτε σε γονατισμενους σκλάβους του Πρέπει που οι ιδιοι νομίζουν για τις οικογένειες τους . Και είναι ακομα πιο θλιβερό οταν τους βλέπεις να χωρίζουν μετα απο 10-20 χρόνια γάμου και τοτε ως δια μαγείας γίνεσαι ο παλιος καλος φίλος που εκαναν ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΞΕΚΟΨΑΝ . Δικαιολογίες του κώλου αγαπημένε φίλε . Με έχεις προδώσει και ξαναπροδόσει σε οσες δυσκολες στιγμες σε ειχα αναγκη ενω εγω ήμουν παντοτε εκει στις δικες σου  , και το πολλακις εξαμαρτιν ουχί ανδος σοφού αλλα ανδρος ΜΑΛΑΚΑ εσθί .

       Ετσι στα 40 δεν κανεις ευκολα νεους φίλους απο την μια , σου γυρίζουν τα άντερα με τις συμπεριφορες των παλιών φιλων απο την αλλη , έχεις χτυπήσει και κάτι 10-12ωρα εργασίας 6 ήμερες την εβδομαδα (κυριως αν εχεις δικη σου επιχείρηση όπως εγώ ) , οπότε τι σου μένει το σαββατόβραδο ; Μια τηλεόραση , ενα ψυγείο , ο καναπές , το ipad και η ... Μοργκάνα ( το θηλυκό του σπιτιού μου .Περσιας Ιμαλαϊων ) .




 Αντε και καμια μπλουζιά στην κιθάρα κατα τις 2 τα ξημερώματα για να ξυπνήσουν οι γείτονες .  Ετσι , καθε σαββατόβραδο ενα δυχιλιαρο θερμιδες το εχεις στο νερο .
     
       Την κυριακη , ξυπνάς με διάθεση για να κανεις μια νεα αρχη . Φτιαχνεις με πολυ προσοχη το σωστο πρωινο , φτιαχνεις και καφεδακι και το πίνεις στο μοναστηριακό σου τραπέζι στο μπαλκονι , για να νοιωσεις και την ευλογια του θεου στην προσπάθεια σου καθώς και την ασκητική διατροφή που σε περιμένει . Πας το μεσημέρι στην πρόσκληση των γονιως σου για μεσημεριανό μετα αδελφής γαμπρού ανιψιου και φίλων και το παλεύεις με σαλάτες και ψητά μπιφτέκια μεχρι που σκαει μύτη η ... Δέσποινα . Τωρα θα μου πειτε πια ειναι η Δεσποινα ; Δεν την ξερω , αλλα η καριόλα κανει και γαμω τα γλυκα . Κάτι τάρτες με δυπλές γεμισεις με πολτους φρούτων και σοκολατες  , κατι μους σοκολατας με γαλα απο βουβάλι ή προφιτερολ με αμυγδαλογαλα κλπ Μας την πήδηξε την δίαιτα η Δέσποινα .
      Και ερχεται το απογευμα .Βγαίνεις με την μια φιλη για καφε στην γλυφαδα , σου πρίζει τα σικώτια γιατι δουλευει πολλές ώρες (80 ωρες την εβδομαδα 7 ημερες την εβδομαδα , το θηρίο )  και ειναι 40 και πότε θα ζήσει και πότε θα κανει παιδιά και γιατι δεν εχει γκόμενο . Και να τα καφεδακια και τα γλυκα για να καλύψει το κενο του γκόμενου , και οταν έρχονται δεν τα θελει γιατι κανει δίαιτα με αποτέλεσμα να τα τρώω εγω ,που κάνω ... άλλη διαιτα . Με το που τελειώνω με παίρνει τηλέφωνο η άλλη για jackson's στο κολονάκι .Ε τωρα jackson's και να μην παρεις καραβιδομακαροναδα ειναι αμαρτία , αλλα αντε , να την κάνεις για τη διαιτα ρε γαμωτο . Ομως , να μην παρεις και ενα ωραιο T bone  εεεε ειναι απαράδεκτο . Αυτη καφεδακι . Και αντε παλι τα προβλήματα . Τωρα ακριβώς τα αναποδα . Που δεν εχει δουλεια και τι θα κανει και θα φηγει στο εξωτερικο και δεν εχει γκομενο και πότε θα γίνει μανα . Τα πληρωνει και αυτηνης η μανα ( η γνωστη μεταμεσονυκτια γκρινια του "Μανα γιατι με γεννησες ;) και βέβαια η .... αλλοδαπη σχεδον νυφη της (που εδω που τα λεμε καλή πουτανιτσα ειναι κι αυτη που βρήκε τον φίλο μου ( κλασσικός άνδρας όπως όλοι μας , μη δουμε ωραίο σωμα , μπλοκάρει το κάτω κεφαλι το πάνω ) και τωρα υπάρχει κίνδυνος να κανει παιδι και το ψαχνει στην Γεωργία ή στην Ρωσία , οπως ενα σορο Έλληνες (μαζι με την μιση περιουσια του βεβαια )) .
        Επεσα για υπνο στις 1 το πρωι . Αντι να ξυπνήσω στις 6:30 ξύπνησα στις 7:30 . Χαιρέτησα για μια φορα ακομα αλλα γαλλικα τον ηλεκτρικο διαδρομο που του αφιερωσα ολοκληρο δωματιο για να τον εχω στο σπίτι μου και να κάνω κάθε πρωί , εφαγα το πρωϊνο της διαιτας ( αααααα ολα κι ολα στα πρωϊνά , δεν έχω ξεφύγει απο την διαιτα ούτε θερμιδα , εδω και δυο χρόνια . μετα χανω τα αυγα και τα πασχαλια ) και πήγα στην Μεταλλουργία να αρχίσω τον " ρουφα τονε τραβατόνε" της μαστουρας της ελληνικής οικονομιας της κρίσης .
       Ηρθε και η κοπελα που μου καθαριζει και μου μαγειρεύει δυο φορες την εβδομάδα (κλασικος εργενης ) Της εδωσα και μια ωραια συνταγη με χοιρινό ρεβίθια ιαπωνικές μελιτζάνες (τωρα θα μου πείτε πως θα καταλαβουμε τις ιαπωνικες απο τις αλλες μελιτζάνες . Ξέρω και εγω . Εγω τις ρωτάω κατι ασχετο και οποια μου απανταει στα γιαπωνεζικα την στελνω για μαγείρεμα ) και τόφου  ( της δίαιτας ζώνης . Πολυ καλη γεύση αυτη η συνταγη ) 


και εκανα τον σταυρό μου να καταφέρω να το κρατήσω και να μην αρχίσω παλι τις σουβλακερι και τα μαγειρεία . Μην ξεχνάμε πως ο εγκέφαλος μετα από κάποιο διάστημα , αυτε τις τροφες τις αναγάγει σε εθισμό και δύσκολα κόβονται . Πχ δωσε σε εναν μουσουλμάνο να φαει χοιρινό χωρις να το δει και θα κανει εμετο δυο μερες .
        Ααααα ρε . Τι λέω πάλι ο ανθρωπας  ;;;; Ας τραβήξει κάποιος την πρίζα ρε παιδιά .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου