Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου 2013

Τετάρτη 9 Οκτωβριου 2013


       .........Δυο ενδιάμεσα γιατί αλλιώς θα λυσσαξω στην πείνα , το ενα στις 11:00 και το αλλο γύρω στις 13:00.Καλη επιλογή ειναι κάποια μπισκότα ή μπάρες γλυκών που φτιάχνουν φαρμακευτικές εταιρίες με βαση την διατροφή ζώνης . Αυτα τα μπισκότα και τα γλυκά και οι σούπες εχουν την ιδιότητα πως τα συστατικά τους ειναι ελεγμένα (40% υδατάνθρακες – 30% πρωτεΐνες – 30% λιπαρά ) Ειναι που ειναι πανάκριβα , αν τα παρετε και απο την ελλαδα εχουν διπλή τιμη . Εγω τα παίρνω απο Ιταλια απευθείας και εχω βρει την υγια μου με τους κλέφτες εδω που περιμένουν την ευκαιρία να σε ξεβρακώσουν οταν εχεις αναγκη . Αϊ σιχτιρ .Εεεεε διάνοιες το εμπορίου ;;;;; Χοντροί είμαστε , οχι ηλίθιοι . Γιατι οι άνθρωποι θεωρούν πως ο διαφορετικός στην εμφάνιση συμαινει και αδυναμο ανθρωπο ή μπερδεύουν την καλοσύνη και την ανέχεια στους κακους τροπους των αλλων  με την ηλιθιότητα , πραγματικά ποτέ δεν το κατάλαβα . 
             Τελειώνω στις 4 απο το παραγωγικό κομμάτι της επιχείρησης μου ( το βραδάκι ,παλι, οι εργασιες του γραφειου ), πάω και κάνω χωρις να ξεκουραστώ , ή λιγα βάρη σε ενα γυμναστήριο που εχω φτιάξει ( δεν χρειάζεται στην αρχή κάποιος να χτυπιέται , ουτε να του βγαίνει η ψυχή . Θελει να γνωρίζεις τι ασκήσεις να κάνεις , και κυρίως ΠΩΣ να τις κάνεις και θελει οπωσδήποτε καθε δεύτερη ήμερα , ετσι ώστε ολο το σώμα ανα εβδομάδα να κρατα σε ολους τους μυες του εναν μυικό τόνο , που θα αυξάνεις απο λίγο καθε εβδομάδα ) ή τις ενδιάμεσες απο τα βαρη ημερες , ται τσι ( ποναει το γόνατο μου λογω των πολλών κιλών μου για να κανω ολοκληρωμένη την προπόνηση με τον δάσκαλο μου , αλλα στο σπιτι κομματι κομματι την καταφερνω την μικρη φορμα . ) . Απευθειας μετα την αθληση (ξαναλεω πως εχω επιλεξει πια να μην μυ βγαινει η γλωσσα ) ενα καλο μεσημεριανό φαγητο ζώνης . Παλι 40% υδατάνθρακες – 30% πρωτεΐνες – 30% λιπαρά  ,αλλα χωρις μετρηματα και ζυγισματα . περνω ενα πιατο και βαζω μια χουφτα μου ( η χουφτα μας , γιατην ακρηβεια ο ογκος της παλαμης του καθενος μας , ισοδυναμεί με την ποσοτητα που πρεπει να τρωει ο καθε ενας μας . ) πρωτεϊνη δηλαδη κρεας , σογια ,ψαρια  κλπ , μια χουφτα ιδατανθρακες μη κατεργασμενους ( φασολια καθε μορφης και διαφορα αλλα ή κατεργασμενους που ομως καλο ειναι να αποφευγω , ( ψωμι πολυσπορο και οχι μαυρο γιατι στιφιζει και μου σπαει τα νευρα , ριζι , μακαρονια ΟΛΑ ΜΑΥΡΑ , ΣΑΝ ΝΑ ΠΕΝΘΕΊ ΤΟ ΡΑΦΙ ΜΑΣ ,ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ .



              Τωρα , σε ενα φαγητο μπορει να εινα ολα μαζι πχ φασολακια κοκκινιστα ή χοιρινο κατσαρολας με τόφου (πρωτεϊνη ) με μελιτζάνες ρεβίθια κολοκυθάκια (υδατάνθρακας ) . ΔΥΟ χουφτες ,απο αυτο με κανονικα καθολου ψωμι και τυρι . Αλλα ειναι μαλακια να το φας ετσι . Αφαιρεις λίγο απο την δευτερη χουφτα και βαζεις μια φετα πολυσπορο και μιλνερ που ειναι σαν φετα με 20% λυπαρα ΑΛΛΑ ΛΙΓΟ . ΛΙΓΟ ΕΙΠΑΜεεεεε Εεεεεεεε Πούτ δε ρεστ ψωμι αντ τυρι ντάουν σλοουλι και απομακρύνσου σιγα σιγα με τα χερια ψηλα για να σε βλέπω . 
ΚΑΙ οποσδηποτε δυο χούφτες σαλατα . Αλλοιως .... σκατα θα παει η διαιτα , γιατι σε λιγο θα αρχησεις να ξαναπεινας . Τωρα εχουμε το αλλο θεμα . ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΨΙΜΟ ΤΗΣ ΣΑΛΑΤΑΣ , μαρουλακια ντοματες ,κρεμυδια αγουρακια Ιιιιιιιιιιιι . Τι πραγμα ειναι αυτο ; Δηλαδη αν θελεις να κανεις καποιον να σπασει και να στα ξερασει ολα οσα ξερει και η αστυνομια εχει εφαρμοσει καθε τροπο χωρις αποτελεσμα , βαλτον να φτιαξει σαλατα . Θα σπασει σε 2 λεπτα . Τι μαρτηριο ειναι αυτο οταν βιαζεσαι ; 
            Εκανα πολλες προσπαθειες γα να απλοποιήσω το θεμα της παρασκευης της σαλατας . Αρχικα μου εφτιαχνε η μανα μου . Χαλαγανε . Μετα επερνα κομμενη απο το συπερ μαρκετ . Δεν χαλαγε γιατι ειχε 500 κιλα συντηριτικο μεσα . Μετα την εκανα μονος μου ΙΙιιιιι



παναγια μου . Δεν θελω ουτε καν να το θυμαμαι . ΜΕΧΡΙ που βρηκα την ΛΥΣΗ . ΝΤΟΜΑΤΙΝΙΑ . Το Αγιο (βιολογικα μονο γιατι εχουν τελεια γευση σε σχεση με τα αλλα )ντοματινι εχει την ιδιοτητα να μην χαλαει οπως η ντοματα που κοβεται . Τρωγεται και μονο του και κυριως , το πλένεις και το βαζεις σε ενα μπολ μαζι με λαδακι και μπαλσαμικο . Αν δεν βαριεσαι , κοβεις μεσα στο μπολ και οτι αλλο θελεις . Αν ομως βαριεσαι , εχεις σε 1 ΛΕΠΤΟ ,έτοιμη ΣΑΛΑΤΑ . 
             Το καθε κυριως γευμα κραταει περιπου 5 ωρες . Αν περασουμε αυτες τις 5 ωρες και δεν εχουμε φαει , βρισκομαστε στην ζώνη του λυκοφωτος . Δεν ξερεις τι πειρασμος θα σου βγει απο την καθε γωνεια . Το σπιτι σου μετατρεπεται σε σπιτι του τρόμου . Καθε ηχος και καθε εικονα μεταμορφωνεται σε γευστικη σειρηνα . Παλευεις μεσα σου με τα φαντασματα της εικονας του παρελθοντος του παροντος και ΚΥΡΙΩΣ του μελλοντος σου σαν ενας δευτερος Σκρούτζ . Μονο που μετα απο αυτην την κόλαση , σχεδον ποτε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ . Ιθικο δίδαγμα . ΤΡΩΓΕ . Σεμνα .... 


και προσεγμενα αλλα ΤΡΩΓΕ καθε 5 ωρες μετα απο μεγαλα γευματα και καθε 2 ωρες μετα απο μικρα ..........

Σήμερα εκανα τον πρωϊνο μου διαδρομο και κανονικη διατροφη μεχρι που διεπραξα το μεγα λάθος να μην προσεξω τος χρονους . Στις 18:00 ειχα μαθημα φωνητικης . Βιαζομουν και δεν προλαβα να παρω μαζι μου ή να φαω ενδιαμεσο γευμα δηλαδη ,καμμοια μπαρα τσίζ κέϊκ (διατροφης ζωνης εννοειται) ή εστω μερικα αμυγδαλα . Τελειωνει το μαθημα με τον δασκαλο , μπαινουν μεσα καποιοι παλιοι μουσικοι συμμαθητες μου να μας προσαλεσουν σε σε μια εμφανηση τους με μια τουρκαλα , αρχισαμε την συζητηση , ερχεται και ο επωμενος μαθητης (ονοματι κοντογιαννης ,συνεργασιες με χατζηδακη και μετα απο τους δυνατους ρεμπετες ) , ΞΑΝΑΠΙΑΝΟΥΜΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ , για τις δικες του εμφανισεις , και τελoς παντων παω σπιτι στις 9 το βραδυ . Η κοιλια επαιζε οχι μαντολινο αλλα την 9τη του μπετόβεν


 , με πιανει η βουλημια και παραγγελνω και τρωω 3 σουβλακια . Και ολα αυτα γιατι ξεφυγα 1,5 ωρες απο το γευμα μου . 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου