Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

... Καταρχάς , γιατι ;

    Γιατί φτιάχτηκε αυτό το ημερολόγιο ;
    Ο κάθε ένας από εμάς , δεν είναι τίποτε άλλο από ένα μικρό πείραμα της φύσης . Λίγη παραπάνω εξυπνάδα σε κάποιον , λιγότερη αντοχή σε κάποιον άλλον , μεγαλύτερη μυική δύναμη σε έναν τρίτον και παει λέγοντας . Αυτα τα γονιδια ειναι που εχουν καταστρεψεικόσμο και κοσμακη .Ακούω διάφορες θεωρίες πως ο κάθε ένας μας είναι ξεχωριστός και μπλα μπλα μπλα . Απορώ πως κάποτε τα πίστευα όλα αυτά . Ο καθε ενας μας , είναι ένα θλιβερό πείραμα τη φύσης , γεννημένος για να διανύσει ένα πόντο ζωής που του δόθηκε. Άλλος το κάνει τρέχοντας άλλος έρποντας , άλλος ... καθόλου . Ποτέ μου ομως δεν κατάλαβα , γιατί τόση αγωνία στα βλεμματα και τις σκεψεις των ανθρωπων για εναν αγώνα με προκαθορισμένο αποτέλεσμα ;Γιατι πιο σιγουρο αποτελεσμα απο τον θανατο , δεν νομίζω να υπαρχει . Μου ειχε πεί κάποτε ο βελονιστης μου και δασκαλος μου στο ΤΑϊ Τσι " ηρθες εδω για να θεραπευθεις και θα θεραπευθεις . Μην νομιζεις όμως πως θα ζήσεις για πάντα . Δεν υπάρχει θεραπεια γι αυτο . Μην χανεις τις στιγμες σου νομίζωντας πως θα ζήσεις αιωνια ". Όμως αυτό είναι μια άλλη ιστορία
     Αυτό λοιπόν εδώ το ιστολογίο , είναι ένα κομμάτι( κανα δυο χιλιοστα επλίζω ) αυτού του έρμου πόντου της ζωής μου, που αποφάσισα να το αφιερώσω στο να ξεφύγω από έναν μεγάλο εφιάλτη που έρχεται και φεύγει στην ζωή μου από μικρό παιδί . Επίσης αποφάσισα να το μοιραστώ με ανθρώπους που είναι φτιαγμένοι από τα ίδια υλικά με εμενα ( οι ... οντοτικές συγγένειες γίνονται αμέσως αντιληπτές , πριν προλάβει η λογική να συμμαζέψει το απροσδόκητο , οπότε δεν χρειαζονται συστάσεις  ) , στην σκέψη πως κάποιος ή κάποια σαν κι εμενα , θα μάθει από τα λάθη μου (αυτά που έκανα και κυρίως αυτά που θα κάνω ) .
      Τι έπαρση Θεέ μου όταν βλέπω ανθρώπους να προσπαθούν να μας διδάξουν από την επιτυχία τους . Ρε άνθρωπε , και μόνο το οτι πέτυχες , σε αποξενώνει πλήρως από αυτό που είμαι και ζω εγω . Δεν θέλω ούτε Μεσσιες ούτε κριτές στην ζωή μου . Βαρέθηκα να μου λένε τι θα έπρεπε να κάνω . Πχ ξέρεις πότε ο Μιχαλάκης της Κυρα Μαρίας έγινε Χριστός ; Όχι όταν έλεγε τις θεωρίες του ούτε ακόμα όταν έκανε θαύματα . Χριστός έγινε όταν σταυρώθηκε , όπως σταυρώνεται όλος ο κόσμος κάθε δύση του ηλίου αφού έχει περπατήσει κάθε μέρα κουβαλώντας τον σταυρό του , στον δικό του Γολγοθά .
      Αυτό που θα μοιραστώ εδώ μαζί σας , δεν είναι ούτε η επιτυχία ούτε η αποτυχία μου . Θα μοιραστώ την προσπάθεια μου να χάσω 85 κιλά . Με όλα της τα στραβα και τα αναποδα που προερχονται απο εναν τρόπο ζωής που δεν αλλαζει ευκολα Όμως , όπως λέει και η ψυχολόγος μου , καμία ενέργεια δεν είναι μόνη της . Όλα είναι στην ζωή μας σαν ένας ιστός . Αν τραβήξουμε μια κλοστούλα , τραβιέται όλος ο ιστός ( μαζί με την δηλητηριωδη αράχνη της Αιτίας , προσέθεσα εγω ) . Ετσι και αυτή η ενέργεια της απώλειας βάρους δεν είναι απομονωμένη από τις υπόλοιπες πλευρες και καταστασεις της ζωής μου . Αντίθετα . Όχι μόνο επηρεάζεται από αυτές , αλλά σε πολλές περιπτώσεις είναι και αποτέλεσμα τους . Θα γράφω λοιπόν αυτά που νοιώθω , αυτά που σκέφτομαι αυτά που βιώνω μέσα στην ημερα μου, ελπίζοντας , κάποιοι από εσάς να μην φτάσετε εδώ που είμαι εγώ .                               

    Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω . Είναι πολλές οι προσπάθειες που έχω κάνει στην ζωή μου για να χάσω κιλά , έχανα 10 20 30 μέχρι και 50 κιλά ΚΆΘΕ ΧΡΌΝΟ και άντε πάλι τα έπαιρνα με τον ... νόμιμο Τόκο του 10%-20% ανάλογα με τους δείκτες του χρηματιστηρίου της καρδίας μου . Άτιμοι τόκοι . Ακόμα και εκεί με κυνηγάτε . 

     Λίγα λόγια για εμένα . Είμαι 41 χρονών , 1,95μ ύψος και με 187 κιλά βάρος  ."Εχεις ενα τόσο ομορφο προσωπο , αλλα γιατι παχυνες τόσο ρε γαμωτο;" η κλασσικη ατακα των γυναικων που με γνωριζουν τελευταια  .Το εκανα επιτιδες για να μην βρισκεις γκομενο , μωρή .Αϊ σιχτίρ. Εχω τα προβληματα μου εχω και τα αστροπελέκια να λένε οτι τους κατεβει . Κατάλαβες  φίλε μου ;  
     Τα κανονικά  μου κιλά είναι 105 χωρίς γυμναστική και 125 με σωστή δυνατή γυμναστική χρόνων που εκανα για αρκετα χρόνια σε δυο περιοδους της ζωής μου . Ναι ναι . Έχω κάνει στίβο όταν ήμουν πιτσιρικάς μεχρι τα 25 (μετα ήταν που πρωτοπαχυνα αποτομα , περνοντας 75 κιλα σε εναν χρονο ) και bodybuilding για τρία χρόνια και ξεκίνησα στα 36μου  . Κάθε χρόνο κάνω έναν τύπο γυμναστικής που έχει να κανει με τις σωματικές μου δυνατότητες αλλά και τις πνευματικές μου ανάγκες . Θα μου πεις τώρα , τι πνευματικές ανάγκες μπορεί να σου καλύψει το ... body building . Κι ομως . Ο personal trainer μου , ένα γομάρι 2,02μ και 138 κιλά Μυες , ήταν ένας άνθρωπος έξυπνος και αρκετά μορφωμένος για τις συνθήκες που του έφερε η ζωή . Με έμαθε να γυμνάζομαι και με το μυαλό .Έτσι  είδα πως τα βάρη που κάνεις  χρησιμοποιώντας παράλληλα και την σκέψη σου στην άσκηση , έχουν 70% περισσότερο αποτέλεσμα πάνω στο σώμα , από την μηχανική προπόνηση . Τέλος πάντων . Λεπτομέρειες . Άντε τώρα να βρεις τους μυες για να τους γυμνασεις , κάτω από 60 κιλά λίπους . 

        Δεν θα σας πω , την ιστορία της ζωής μου . Όμως , κομμάτια της , που έχουν να κάνουν με αυτή μου την προσπάθεια , όσο προσωπικά και αν είναι , θα λέγονται . Αυτό άλλωστε είναι και ο λόγος ύπαρξης αυτού του blog . Η δική μου αλήθεια , σε μια ακομα δύσκολη προσπάθεια απωλειας λιπους . 
     


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου