Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

Ωραία . 
    Εφτιαξα και το blog που θα μιλάει για την δίαιτά μου , έχω δυο δίαιτες απο δυο διαφορετικές διαιτολόγος , η μια ειδικεύεται στην βουλιμία και η άλλη στην διατροφή ζώνης ( εξαιρετική διατροφή είναι η αλήθεια , όταν την έκανα ) , και αφού τα τέλειωσα όλα αυτά και ξέρω ακριβώς τι πρέπει να φάω , εκανα μια ωραιότατη παραγγελία , σε ενα μαγειρειό της περιοχής παραγγέλνονταν πράγματα άσχετα με αυτα που πρέπει να φαω . Λαζάνια με σπανάκι και παστίτσιο ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΑΤΆΤΕΣ ΤΗΓΑΝΊΤΕΣ . 
      Μια σημαντική κατά την γνώμη μου παρένθεση είναι η εξής . Οσοι είσαστε εργένηδες σαν εμένα , χωρίς κάποιον να μπορεί καθημερινά να σας μαγειρεύει και πρέπει ή θέλετε να παραγγείλετε , μην παίρνετε απο κανενα ταχυφαγειο τίποτε . Χμπουρκρεαδικα , μακαρονοπιτσάδικα και σουβλακερι , ΜΑΚΡΙΆ . Τι στο διάολο βάζουν μέσα οι πούστηδες ; Πυρηνικά χοιρινά , λάδι απο τιν φουκοσιμα και πίτες απο το Τσερνομπίλ ; Καθε φορα που τρώω , παθαίνουν φλεγμονές μέχρι και τα ούλα μου . Από όταν διάλεξα ενα δυο καλα και καθαρα μαγειρεία , βρήκα την υγεια μου σε σχεση βεβαια με τα fastfoods . Πως τωρα βρισκεις καλο μαγειρείο ; Πέραν της ποιότητας της τροφής και των λαδιών που αμέσως φαίνεται , αν εχει πελάτισσες  ανω των 70 , δηλαδη μαγείρισσες στις οικογενειες τους , που παρατηρούν το παραμικρο στο φαγητό και τον προτιμουν , παει να πει πως ειναι καλος και φθηνος . 
      Παλι ομως πισω στις τηγανιτες πατατες . Σκεφτηκα , καθως τα ανοιγα , πως καμμια επιτυχης διετα δεν ξεκιναει απο αυριο , αφου το Αυριο είναι μια καλη δικαιολογια του Σημερα , να σε εκδικηθει για το Χθές . ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ . ΡΕ ΠΑΙΔΙΑΑαααα ; γραψτε τα κάπου , μην πανε χαμενα τετοια αποφθεγματα . Ετσι , αυτο που εκανα δεν ηταν να αναβαλλω της διατροφη για αυριο ,αλλα να βαλω στην ακρη τα πακετα και να μιλησω λίγο με τον εαυτο μου . Τον ρωτησα " θελεις περισσοτερο ,να χαραμησεις ακόμα μια μερα μεσα σε αυτα τα κιλα τρωγοντας την παραγγελια  ή θελεις να βγεις απο αυτον τον ταφο μια ωρα αρχιτερα ; Το προβλημα ειναι πως μου απαντησε " και τα δυο " . "Ωραια " του απαντησα . Θα κανουμε και τα δυο . θα φας το ενα τεταρτο της παραγγελιας με μια ωραια σαλατα και το βραδυ γιαουρτι και φρουτα . Ειπε ναι . Ομως ξερω πως ειναι κωλοπαιδο . Θα μου σπασει τα αρχιδια στην γκρινια πάλι το βραδυ , γι αυτο τωρα που θα χορτασει , πρέπει να ξεφορτωθω το υπολοιπο της παραγγελιας , στους γονεις μου που μενουν κοντα γιατι αλλοιως υπάρχει σοβαρο ενδεχομενο να το φαω . Ενα που εχω καταλαβει τοσσα χρόνια ειναι πως η πεινα δεν καταλαβαινει απο μαγκιες και ηρωϊσμους . Μονο με εξυπναδα , υπομονη , πρόληψη και καλη οργανωση νικιεται 
      Α ρε τι τραβαμε και εμεις οι γκαστρωμενοι . 
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου