Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

           Διάβαζα την διατροφή της Δίαιτας Ζώνης ( βοήθειά μας ) . Είναι πολύ καλή, με γρήγορα αποτελέσματα  , όμως έχει ένα μεγάλο πρόβλημα . Αντιμετωπίζει τα φαγητά σαν φάρμακα . Έτσι , τόσο οι ποσότητες όσο και και τα υλικά πρέπει να είναι ΠΟΛΎ συγκεκριμένα αν θέλεις να λειτουργήσει . Αυτό όμως χρειάζεται μια μόνιμη μαγείρισσα στο σπίτι με το χαρτί των ποσοτήτων στο ένα χέρι και την ζυγαριά στο άλλο ή να εισαι ... φαρμακοποιος. Εδώ και η κοπέλα που έρχεται ,και είναι έμπειρη μαγείρισσα , για να μου μαγειρέψει μια από αυτές τις συνταγές χρειάζεται 3 ώρες . 


            Έτσι , πήρα την διατροφή της άλλης διατροφολόγου που εξειδικεύεται στην βουλιμία . Δεν καταλαβαίνω . η διατροφή της είναι όπως οι άλλες διατροφές που έχω κάνει τα προηγούμενα χρόνια . Βαρέθηκα τα ίδια πάλι και πάλι . Έτσι αποφάσισα να κάνω έναν συνδυασμό των δυο διατροφών και να βάλω μέσα και στοιχεία από τις διατροφές που μου έδινε ο personal trainer όταν έκανα βάρη . 

            Έτσι αποφάσισα ,να τρώω πρωινό αθλητικής διατροφής δηλαδή 2 κομμένα μήλα , ένα καρότο ένα ποτήρι κρασιού αμυγδαλόγαλα ή γάλα χωρίς λακτόζη ( το Όλυμπος έχει ωραία γεύση ) ,9 αμύγδαλα για να μου δώσουν αρκετό ασβέστιο και Ω3 , άσε που κόβουν και την όρεξη και 23 γρ πρωτεΐνη ΟΝ 100% . Αυτό χρειάζεται κυρίως γιατί πριν έχω κάνει 30 λεπτά διάδρομο και θέλουν οι μυς γρήγορη πρωτεΐνη . Το πρωινό αερόβιο , μου έλεγε ο γυμναστής , έχει διπλό όφελος , γιατί ακόμα , το σώμα κοιμάται και έτσι ότι καις είναι μόνο από λυποαποθηκες αφού το στομάχι είναι άδειο . Όταν ανεβαίνω στον διάδρομο το πρωί δεν πρέπει να έχω φάει ή πιει τίποτε παρα μόνο νερό ή καφέ ΣΚΈΤΟ . επίσης πρέπει να ανέβω το πολύ σε μια ώρα απο τοτε που ξύπνησα . Αλλιώς χάνω το πλεονέκτημα του αιφνιδιασμού . 

Το ακουειςςςςςς ; 
Το ακούω να λές .(που ελεγε και η κυρα Λωξάνδρα )




Η διατροφή σημερα πήγε καλα .

Με Δυσκολευει το πρωϊνο ξυπνημα με αμμεσως μετα , περπατημα στο διαδρομο , ειναι η αληθεια ομως το κανω .
    Εχω ξεσυνηθησει τον σπαρτιατικο τροπο που ειχα πριν 4 χρόνια και με εκανε να χασω 50 κιλα , αλλα και πολυ σωματικο πόνο (με πρωινη και απογευματινη 3,5 ωρες καθε ημερα αεροβειου, βαρων και κοιλιακων , δεν ειναι λίγο για ενα κορμί 170Κιλων που ήμουν όταν ξεκινησα ) καθως και καταστροφή τοτε του ανοσοποιητικου μου συστηματος .



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου