Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Merde

    Πόσο μου αρέσουν τα περίεργα βιβλία . Οχι μόνο τα καινούρια , με τα ευχάριστα χρώματα και τις δελεαστικές εικόνες , αλλα και τα παλια σκονισμένα βιβλία , που είχαν ως μόνο στόχο , την καθαρή Δωρική ασπρόμαυρη  Γνώση . Οταν δε , το αντικείμενο του βιβλίου είναι και λίγο περιεργο ή παραφυσικό , τότε δεν υπάρχει περίπτωση να μου ξεφύγει . 
   Ετσι , μεσα στην παραγεμισμένη βιβλιοθήκη μου υπάρχουν και πολλα βιβλία πρωτου και δευτερου επιπεδου ... γαστρικής αλχημειας . Κουζινες απο διαφορες χώρες , με ιδιαίτερες τεχνικες , που εφερνα πρίκα απο τα ταξίδια μου κάθε φορά . Καί κάθε φορα που προσπαθουσα να μαγειρέψω , ..... 





   Τώρα όμως που μου μαγειρεύει η κοπέλα , τα ξανακατέβασα και αρχισα να τα ψάχνω για ελαφριες συνταγες . 
        ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΉ

Ειδικά , τα βιβλια της πολιτικης κουζίνας με τσάκισαν . Αντί να εστιαζω σε ελαφριές συνταγές , εμενα επεφτε το ατιμο το ματι , σε κάτι Καζαν ντιπί και αλλες συνταγές που καθε μπουκια ειχε 10.000 θερμιδες . Της τα ζητουσα να μου τα μαγειρεψει , αυτη βεβαια το εκανε , και εγω βεβαια τα ετρωγα . Ωσπου την τριτη φορα που εγινε αυτο ( δηδαδη μετα απο 10 ημερες ), αποφάσισα να το κόψω μαχαίρι , ολο το παραμυθακι αυτο με τα ... ιδιαίτερα βιβλια και φαγητα . Αυτες οι 10 ήμερες μου ειχαν στοιχίσει 2 κιλα προσπάθειας που πήρα , δηλαδη 1 μηνα διατροφής που ειχα κάνει . 




     Θυμήθηκα πάλι της ψυχαναλύτρια . " οσοι ειναι εθισμένοι στο ποτό , δεν τους αφήνουμε να περνάνε ουτε απ εξω απο το τμήμα των ποτών στο σουπερ μαρκετ . Το ιδιο να κανεις και εσυ με οτι πληροφορία ,εμπεριεχει φαγητο ." 
      Το να ξαναγυρισω στην διατροφη ζώνης , το θεώρησα μη απαραίτητο αφου δεν καταφέρνω να τιρισω τις ποσότητες . Μια που εχω ξαναρχίσει τα βάρη τους κοιλιακους καοι τον διαδρομο σε καθημερηνη βάση , είπα να ξεκινησω παλι της διατροφη που μου ειχε δώσει πριν τρια χρόνια ο περσοναλ τρεϊνερ μου 
Πρωϊ Γάλα με πρωτεϊνη της ΟΝ 100% , 26γρ και 1 μηλο και 6 αμυγδαλα
Δεκατιανο 1 μηλο
Μεσημεριανο 300γρ απαχο κρέας (η ψάρι με πατατα βραστη ή μαυρο ρύζι οσο η παλαμη           μου & ΣΑΛΑΤΑ με 1κ.σουπας λάδι&1κ.σουπας  τυρι 
          ή 300γρ λαδερα με 2 φετες πολυσπορο και ενα κουτακι σπιρτων τυρι λευκο 20% λυπαρων
Απογευματινο 2 μηλα ή γαλα με 26γρ πρωτεϊνη αν εχω κανει βαρη και αεροβειο 
Βράδυ             τα ιδια με το μεσημερι ,αλλα με την μιση ποσοτητα υδατανθρακα ( πατατες ρύζι ή ψωμι ) 
30' προ ύπνου 1/2 cottage ή 10 gr καζεϊνη ( σκόνη όπως η πρωτεϊνη on ) σε νερο . 
Για για τις προηγουμενες και τις επομενες 3 ημερες εναλλαξ , επελεξα τα παρακατω γευματα .





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου